poniedziałek, 26 maja 2014

Prolog


- Harry, zadam ci jeszcze raz to samo pytanie! Gdzie zostawiłeś jej ciało?
- Nie zabiłem jej! Kochałem ją!
- Więc, skoro ją kochałeś, to dlaczego ją skrzywdziłeś? Wszystko, czego chciała to podróżować po świecie, a ty jej to zabrałeś. Trzymałeś ją w zamknięciu przez 2 lata!
- Ona jest moja i nie wstydzę się tego, że ją prześladuję, to wszystko było dla niej; aby zapewnić jej bezpieczeństwo.
- Cóż, nie zrobiłeś tego za dobrze, bo teraz jest martwa.

To, co myślą wszyscy.


____________________________________________________


Witam na moim drugim tłumaczeniu Fanfiction. Prolog jest krótki, jednak w kolejnych rozdziałach powoli wszystko się wyjaśni. Myślę, że „Stalked” spodoba wam się, jest ciekawy i intrygujący. 
Nowy rozdział już niedługo, do zobaczenia! :)


Zapraszam również na moje inne tłumaczenie Fanfiction:

The Exchange Student

6 komentarzy:

  1. świetny prolog! zaciekawił mnie i lecę czytać pierwszy rozdział ;)
    pozdrawiam
    K.K.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Czy mogę przenieść to opowiadanie na aplikacje/stronę wattpad ? Oczywiście wszystkie prawa autorskie zostaną wyjaśnione.

    OdpowiedzUsuń